Trettionde april

Man kan ju tycka att man med över 24 års livsfarenhet faktiskt borde ha lärt sig vilka dagar man inte ska besöka Systembolaget. Men tydligen inte... Jag var inte ensam där om man säger så. Men det var bara drygt 10 min kö och sådär 30 grader varmt, det kunde med andra ord ha varit värre! (But still - varför i helvete gick jag dit idag när jag haft hela veckan på mig!?)

Dagen i övrigt har varit okej. Lite rörigt på jobbet, men det blir det alltid när det är studenter inblandade. Inget ont om dom men man kan ju inte följa sina vanliga rutiner som man brukar. Men vi blev klara i god tid och jag kunde dryga ut minusflexen med ytterligare några minuter så jag ska inte klaga.

Nu fixar jag till mig inför kvällen. Middag och (ett mindre) alkoholintag med ett par vänner står på schemat, blir nog mycket trevligt! Jag grämmer mig dock lite över att mina ögon har varit på elakt humör hela veckan och rinner konstant = inget smink sitter som det ska... Så ikväll kommer jag vara nästan helt naturell, hur ska detta gå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0