Tredje april

Ja, glad påsk får man väl säga då? Jag förstår mig dock inte riktigt på det här med påsken längre nu när man tydligen är för gammal för att leta efter påskägg (enligt mamma och pappa...) och man tycker att det räcker med jul/påskmat en gång om året (på julen med andra ord). Men det är ju klart att det är mysigt att umgås lite med familjen :)

Förmiddagen tillbringade jag och systeryster i stallet. Det var jättevarmt och skönt och vårigt och mysigt på alla sätt och vis. Det finns inte mycket som slår att stå och hålla om en häst och känna vårsolen värma i ansiktet! Jag tog en del fina bilder som jag tänkte dela med mig utav lite senare idag eller imorgon.

Nu har vi precis intagit en lunch bestående av våfflor! YUMMIE! Och ikväll står grillad oxfilé på menyn. Plus en jäkla massa godis och lite alkohol... På måndag är det nog dags att ta tag i "det nya livet" igen...

Nu ska jag piffa till mig lite, tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Ååååh! Yummy!

2010-04-04 @ 17:02:58
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com
Postat av: Maggie Makeup Addict

Gud så gott! Jag är sjukt avis, haha

2010-04-04 @ 17:15:56
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0