Tolfte april

Har till min glädje nu i natt insett att det inte tycks vara min bloggdesign i sig det är fel på utan hela blogg.se ... Hittade en fin kompabitilitetsknapp i explorer så nu ser allt bra ut igen :) Så tycker ni att min design ser muppig ut så råder jag er att hitta den lilla knappen ni med! (Det verkar som att blogg.se inte riktigt fungerar 100% med nyare webbläsare...)

3 långa timmar kvar tills vi får gå hem. Den här tiden är den värsta. Man är frusen och jättetrött och fantiserar om mjuka sängar och fluffiga täcken.. Och lagom tills man kommer hem till allt det där så är man pigg igen....
Idag sker flytten av avdelningen förresten. Det ser ut att bli kaos deluxe så jag är väldigt tacksam att jag får tillbringa dagen i sängen och komma tillbaka hit först på torsdag när allt förhoppningsvis är i ordning.
Nu ska jag återgå till mitt korsordlösande! (Mitt yrke har gjort mig till en liten tant i förtid om ni undrar...)

Kommentarer
Postat av: Maggie

for mig har den alltid vart knas och jag har IE och FF pa pc pa jobbet och FF/Safari pa macen hemma.

2010-04-12 @ 11:57:18
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Postat av: soundtrack

För mig har den sett bra ut hemma (jag har en något äldre version av IE, 7 tror jag?) och även på jobbet tills vi uppgraderade till nyaste versionen av IE. Samma sak med o

Opera på Davids dator, det funkade bra tills han uppgraderade till ny version..

Det skumma är att jag inte kan få ordning på designen när jag arbetar i dom nyare webbläsarna...Men jag ska roa mig med att installera senaste IE på min dator nån dag och göra om allt från skratch så kanske det funkar sen... Bara det att jag tycker att det är så tråkigt! ><

2010-04-12 @ 15:49:57
URL: http://wallofsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0