Tjugosjätte april

Efter en evighetslång måndag är äntligen jobbhelgen slut! Nu har jag en hel dag på mig att vila upp mig inför nästa pass, visst är väl livet underbart ibland? Men på förhand ser det ut att bli en rätt ok vecka ändå. Jobbar kväll både onsdag och torsdag och fredagen går nog fort. På Valborg blir det mat och dryck i goda vänners lag, på lördag ska jag försöka ta mig till stallet (och kanske till och med våga rida!?) och på söndag ska det shoppas loss på Vingåker Facotry Outlet (Davids förslag faktiskt, det ni!)

Nu har jag precis slösat bort halva lönen på att betala räkningar (alltid lika roligt), nästa punkt på agendan blir mataffären och sen ska det lagas mat till tonerna av The Ark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0