Tjugoförsta april

Jag hade sett fram emot en dag med lite välbehövligt administrativt jobb idag. Men inte helt oväntat drabbades avdelningen av sjukdom ingen och vips blev det vårdlagssysslor. Kändes sådär med tanke på att jag klev ur sängen 04:20 i morse...

Dagen har flutit på i maklig takt i alla fall. Jag har haft en student och sätta i arbete och jag har mest suttit och svurit över det här förbannade vädret! Jag vet att man som Norden-bo inte borde beklaga sig längre, så här är det ju varje år, men nån gång kan väl vädergudarna vara på våran sida? Idag har vi täckt  nästan hela registret - snö, regn, hagel, sol och blåst. Det var bara åskan som saknade... Vart fan är våren!?

 

Nu ska jag och älsklingen gosa ner oss i soffan och titta på Harry Potter. Om jag lyckas hålla mig vaken...


Kommentarer
Postat av: Billie

Det är u precis det här som är vår.

2010-04-22 @ 11:26:12
Postat av: soundtrack

Nooo, vår = sol, fågelkvitter och gröna träd! Detta här är så nära höst man kan komma...

2010-04-22 @ 17:41:18
URL: http://wallofsound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0