Tjugoandra april

Idag orkade jag faktiskt ta mig till gymmet (jag kommer nog ha lite trevlig träningsvärk imorgon..) och efter det tog orken slut. Har legat utslagen på soffan hela eftermiddagen, känns ytterst produktivt... Funderar på om jag ska orka hoppa i lite anständiga kläder och bege sig till Hageby och kika på deras nya köpcentrum och slösa upp dom sista pengarna, men just steget att byta kläder känns rätt oövervinnerligt just nu. Jag tror att jag satsar på att ta mig till ICA och handla lite middag istället (och då den ständiga frågan - vad ska jag äta?)

Helgen kommer bestå av jobb, jobb, jobb och NN. Jag kommer vara rätt mör när jag stämplar ut på måndag eftermiddag med andra ord. Bara 3 månader kvar till semestern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0