Such a bad day

Den här dagen har inte riktigt utvecklat sig så som jag hade tänkt mig.. Jag orkade bara vara nere på stan i en knapp timma och det blev mer gubblande än shopping. Nu har jag suttit här hemma och ösom på datorskärmen ömsom in i väggen ett par timmar och känner ingen lust till något alls. Hade en tanke om att åka till Linköping redan ikväll men just nu känns det alldeles för jobbigt att ta sig till tåget. Så mycket för att bryta gamla mönster..

Anyway, jag tänker inte ge upp än! Nu har jag kammat ur tuperingen ur håret och hoppat i mjukiskläderna och planen nu är att gå pch hyra en peppig film och köpa något ätbart och sedan gå och lägga sig tidigt. Alternativt kanske försöka ta sig till Linköping vartefter. Jag skulle verkligen behöva ha någon som håller om mig i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0