Sjunde april

Vissa dagar vill jag byta liv. Som idag. Haft en helt hysterisk dag på jobbet med utskrivningar, operationsförberedelser och patienter som kräks blod... Och lägg där till att jag inte varit i mitt ordinare vårdlag och därmed inte känt patienterna ordentligt = kaos. Och nu när man lyckats ta sig hem med livet i behåll så är det bara att ge sig i kast med tvätten. Skitkul. Just nu drömmer jag om ett kontorsjobb där man slipper träffa folk...
David kommer hit ikväll i alla fall och ska köpa med sig sushi så helt katastrofal blir väl inte dagen, men det är inte långt ifrån... Nu ska jag avnjuta en dags ledighet och sedan blir det nattjobb i helgen. Jag har lite blandade känslor inför det känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0