Party of last week

Jag är rätt seg när det kommer till att tömma kameran och ladda upp bilder här..
Sorry about that, någon gång kanske jag bättrar mig.
Här kommer i alla fall lite bilder från i lördags :)




My look (minus lite smycken). Tightsen är ett nyförvärv från New Yorker, I love them! På fossingarna hade jag min Doc Martens, of course.


My handsome boyfriend <3


Linköpings snyggaste gåffarpar!


Det är inte bara synthare som drabbas av skoproblem...


Konsten att se snygg och hård ut


Vi gick till Club 2 fingers som inte var någon höjdare alls den här gången...


Kärlek!

Klubben var som sagt en besvikelse (too bad för det var riktigt nice när jag var sist...) och kvällen blev inte riktigt som tänkt men det gjorde inte så mycket slutänden ändå. Trevligt sällskap och trevliga diskussioner vägde upp allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0