Imorgon är det äntlingen dags!

Imorgon släpps ju äntligen The Arks nya skiva 'In full reaglia'! Som jag har väntat! Jag är övertygad om att den redan läckt ut på nätet men jag har lyckats hålla mig från att leta reda på den. Så nu hoppas jag att Bengans och Posten är pålitliga och att skivan ligger och väntar på mig när jag kommer hem imorgon :) Min recension av skivan får ni tidigast på tisdag, under tiden kan ni läsa vad Aftonbladet och Expressen tycker. Jag har försökt att inte fästa allt för mycket vikt i vad som skrivits, jag vill inte ha några förväntningar eftersom att jag är rädd att bli besviken. The Ark är mina absoluta största idoler och jag är självklart lite orolig att dom inte ska hålla måttet längre. Alla band måste ju kläcka ur sig en medelmåttig/dålig skiva någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0