Godmorgon!

Gäsp och godmorgon... Som alltid när jag går av mina nätter har jag sovit som en stock. Klockan ett ringde min klockan men jag lyckades inte kravla mig ur sängen förrän för en halvtimma sedan... Och nu kommer jag gå runt i ett töcken hela eftermiddagen tills jag får gå och lägga mig igen.

Anyway, jag möttes iallafall av 2 bra besked när jag klev ur sängen. För det första har Dandi varit på återbesök hos farbror doktorn idag och hon är friskförklarad, yey! Så nu kan Emma börja träna henne ordentligt. Det ska bli väldigt spännande och se hur dom utvecklas nu under våren :)
Sen hade min deklaration äntligen trillat ner i brevlådan och jag kunde glatt konstatera att jag får tillbaka 3200 kr. Det tackar vi för Landstinget!

Nu ska jag sätta på mig ett par ögonbryn och bege mig till affären. Vad vi ska äta ikväll har jag dock ingen aning om...



(Btw så håller jag på att ladda ner senaste versionen av Explorer nu så att jag senare i veckan kan försöka lösa problemet med den up-fuckade bloggdesignen. Och eftersom att inte är speciellt hajj på det här med webbdesign så lär det ta sin lilla tid innan det blir ordning på torpet. Ni får helt enkelt stå ut med att det kommer att se förjävligt ut stundtals...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0