Gäsp

Mina arbetskamrater tycker jag att borde vara fräsch och utvilad nu med tanke på förra veckans ledighet. Men nehejdå, jag går fortfarande omkring som i dimma, börjar bli ganska less på det nu.. Och det blir inte bättre av att tempot skruvats upp på jobbet igen. Jag brukar tycka om att ha mycket att göra men när orken inte är på topp så blir det lite för mycket. (Det börjar nog verkligen bli dags för ett VC-samtal snart...)

Nu ska jag inta en riktigt husmanskostig middag (kokt köttkorv och hemlagat potatismos, nam nam!) och sen blir det nog sängen och bokläsande resten av kvällen. Och sovdags sådär kl 21... Hej och välkommen till en sjuksköterskas liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0