Flyttpanik

Dom senaste 6 åren har jag flyttat 4 gånger och till sommaren/hösten är det dags igen. Och jag hatar det. Det finns nästan inget tråkigare än att packa, rensa och städa. Och trots att det är månader kvar tills det är dags igen så börjar jag redan nu få panik och funderar på hur jag på bästa sätt ska muta vänner och familj till att göra det åt mig... (Det brukar inte fungera så bra)
Men som om detta inte vore nog så ska det flyttas även på jobbet! Nästa måndag ska hela avdelningen installeras i nya lokaler och det säger ju sig självt att det inte är något som görs i handvändning. Just nu råder lite smått hysterisk stämning på avdelningen när allt ska planeras och packas. Och hur det kommer vara när själva flyttande ska ske, jag det vill jag inte ens tänka på. Jag är så glad att mitt schema ser ut som det gör framöver, vilket gör att jag är ledig samt jobbar natt när det mesta ska ske. Det är en himla tur det för jag skulle nog fått ett smärre sammanbrott annars... Jag nöjer mig med att fortsätta att oroa mig för min kommande flytt istället...

Nu ska jag sova och samla krafterna inför morgondagen. Jag känner på mig att det kommer att bli en ganska rörig dag...


Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Uuuh, jobbigt! Later som du hr en riktigt jobbig tid framfor dig!

2010-04-07 @ 05:47:42
URL: http://www.maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0