Elfte april

Bwah, dagen börjar med stor irritation! Upptäckte i natt att min bloggdesign ser helt fucked-up på jobbdatorerna och den ser lika konstig ut på Davids dator när man kollar på den i Opera. Så nu får jag väl sätta mig nån dag och försöka göra om den så den ser vettig ut överallt. Morr.

 

Har sovit bättre idag än igår men fortfarande inte riktigt så bra som man kan önska. Men nu är det ju bara en natt kvar så det kvittar egentligen. Och jag har mycket tid som helst att sova i veckan som kommer eftersom att min arbetsvecka endast innehåller ett möte mellan 13 och 16 på tisdag och kvällspass på torsdag. I övrigt är jag ledig! How sweet isn't that!?

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ge mig ut i vårsolen och handla lite mat. Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0