Andra april

Den senaste veckan har jag gått omkring i något slags töcken och knappt vetat vilken dag det är. Jag är så obeskrivligt trött för tillfället, jag har gäspat mig genom dagarna på jobbet och energinivån är på minus. Borde man inte bli pigg på våren?
Jag antar att det är den senaste tidens hysteri på jobbet som börjar ta ut sin rätt nu, man orkar inte hur mycket som helst så är det bara. Jag skulle behöva ha en veckas semester och bara sova känns det som just nu.

I helgen är jag i alla fall ledig, det är jag väldigt tacksam för. Ikväll kommer systeryster hit. Vi ska svulla pizza och kolla på film och agera fylle-chaffisar åt mamma&pappa. Och resten av helgen kommer jag vara i Blacka och bara vara. Imorgon invigs grillen (vi tycker att det här med påskmat är rätt överskattat) och vi ska ta igen den missade våffeldagen. Det lär bli en riktigt trevlig påskafton med andra ord! Det enda som kommer saknas är David. Han är i Göteborg och roar sig. Och det är lika ensamt som vanligt när han är iväg. Jag vänjer mig aldrig...



Och i helgen ska jag försöka vara mer lite mer ambitiös vad gäller bloggandet. Med betoning på försöka...


Nu ska jag bege mig till affären för att inhandla lite nödvändigheter till ikväll (dvs cola och chips...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0