3 x me

Som bekant är jag ju lite seg på det här med att tömma kameran på bilder och ladda upp här...hrm.. Därför kör jag på klumpuppladdning istället och här kommer 3 outfits från senaste veckan, enjoy!

Fredag 23 april



Skärpet är ett nyinköp från Gina Tricot som jag kommer använda flitigt :)




Lördag 24 april

Jag har ju redan visat er min NN-outfit men här kommer ett par bilder till "bara för att"


Kjolen är från Monki and I love it!




Tisdag 27 april



Min älskade leopardkjol invigdes för säsongen




Jennifer laddade upp en bild på sin bilddagbok häromdagen som fick mig att bli panda-nostalgisk. Eftersom jag är snaggad på sidorna kan jag inte göra en äkta pandafrilla men lite extra tupering fick det bli :)




Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova bort min pms från helvetet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0