And here we go again

Jag vet inte hur många gånger jag gett mig på det här med bloggande nu. Fem eller sex kanske? Och alla gånger har det gått åt skogen. I don't get it. Detta borde passa mig så bra egentligen, jag som alltid har massa tankar (både seriösa och allmänt dravel) som jag vill få ur mig då och då. Nu tänker jag i alla fall försöka igen. Jag behöver få lätta trycket ibland :)

Den här bloggen är först och främst för min egen skull, ett sätt för mig att få ur mig sånt som jag inte borde bära på för länge, men kanske finns det andra som finner nöje i den också, vad vet jag? Ni som gör det kommer i alla fall få en inblick i en (o)vanlig sjuksköteterskas tämligen enformiga liv. Det kommer bli en del funderingar kring livet i sig och mycket tankar som mitt jobb för med sig, men även en del ytligheter och troligen mycket tramseri
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0