A few hours later..

 

Cirka 350 kr gick min shopping på idag. Jag är helt chockad! Jag var inställd på att bränna en del pengar men jag hittade i stort sett inget av värde, illa illa... Det blev en tröja modell längre från JC och ett midjeskärp från Gina Tricot till slut i alla fall. Suktade på flera par skor men jag lyckades hålla mig, borde satsa på att leta vinterskor istället...

Bjuder på en snygg provrumsposingbild dagen till ära! Jag tycker inte alls om att det snart kommer vara aldleles för kallt för att skinnjackan, det börjar helt klart bli på gränsen nu... Jag hatar tjocka tråkiga vinterjackor!

Nu ska jag hoppa ur snygghetdräkten, dvs av med smink och på med mjukisbyxor. Soffhäng står på schemat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0