Vardagslyx


Vardagslyx <3

Blir sängen tidigt idag trots att jag är ledig imorgon. Känner mig så trött...måste verkligen ringa och boka tid på VC för lite provtagning snart, suck. Vet inte riktigt vad jag bävar mest för - själva telefonsamtalet för att boka tiden eller provtagningen.

Imorgon kommer hjärtat hem igen, jippie! Har sovit ensam alldeles för många nätter nu och jag sover så mycket sämre då. Vrider och vänder på mig och kan inte komma till ro och så drömmer jag massa skumma drömmar.

Och idag skrev jag ut namnändringsblanketten och beställde personbevis, hoho. Nu ska jag bara fundera på om jag har råd nu eller ska avvakta tills efter jul. Nu har jag i alla fall bestämt mig, det ska bli av.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite och sen se till att få sådär 10 timmars behövlig sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0