Sömbrist

Jag brukar kunna sova ganska skapligt under mina nattperioder men denna gången har det varit en ritkigt katastrof! Jag har sovit alldeles för lite och för dåligt... idag har jag tex bara sovit drygt 2-3 timmar och det var inte ens koncentrerad sömn. Så idag mår jag skit rent ut sagt.. Illamående och kallsvettningar, inget vidare alls.
Och det är pga detta jag skriver så tråkiga meningslösa inlägg här, haha. Jag orkar inte ens vara vettig. Men jag tvingar mig själv att skriva lite så jag inte kommer av mig..

Nu sitter jag och vänar på att pappa och syster ska sluta jobbet och hämta upp mig. Ikväll blir det stallet, Emma ska rida lektion för Bitte och jag ska försöka stjäla till mig lite ridtid jag med. Sen blir det sängen tidigt. Tidigt imorgon åker vi (mamma, jag och syster) till Stockholm! :D hälsa på Hera, shopping, hotell-natt och Stockholm Horseshow står på schemat. Kommer bli en riktigt toppenhelg!

Nu ska jag borsta tänderna och packa det sista. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0