Saturday-shopping!

     

Jag och David har tillbringat första delen av dagen i Tornby där vi spenderade lite (rätt mycket pengar). Köpte bland annat adventsstjärnor och en mycket välbehövlig dörrmatta på Rusta, en fin tröja/tunika/klänning på Gina Tricot och en mortel (vadå vuxenpoäng! Allt för att kunna baka lussekatter någon dag snart...) Försökte hitta några roliga skor också men alla skor jag vill ha just nu är väldigt opraktiska nu inför vintern.. Provade ett par stövlar jag spanat in på Scorett rätt länge nu men dom var alldeles för vida. Vet inte riktigt vem dom hade tänkt sig skulle använda de stövlarna, ingen med normalskapta ben i alla fall...

 

Nu sitter jag och funderar på hur resten av dagen ska se ut. Är sugen på att hitta på något men vet inte riktigt vad. Är lite på festhumör men vet ingen som ska ha fest och det finns ju inga vettiga ställen att gå ut på i den här stan. Det får väl bli soffläge och film ikväll igen. Jag har ju åtminstone min fina godisburk från Willys att trösta mig med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0