Post work

Har varit ännu en slö dag på jobbet.. seriöst, om det inte vänder snart och bli lite att göra så kommer jag avlida av understimulering! (Ja, jag vet att det är bissart att sitta och vilja ha mycket att göra på jobbet eftersom att det innebär dåliga patienter, men så är det i alla fall...) Och om en vecka går jag på nätter igen och mina nätter brukar ju galet lugna så då kommer jag bli helt nipprig om jag inte fått ränna av mig lite först..

2 dagar kvar nu sen är det helg i alla fall :) Ska dra med mig David på shopping-runda på Tornby, måste införskaffa nya adevensljusstakar.. Kanske kan det blir lite lussekattsbakeri också, annars vet jag inte när jag ska hinna med innan första advent.

Nu ska jag ta en dusch och väcka upp mig själv lite, jag slöar ju alltid till så på bussen hem. Sen måste jag packa inför helgen eftersom den kommer tillbringas i Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0