Post-work-look




2 timmar av koncentrerad stress innan hemgång är inte bra för utseendet, så är det bara. Ibland får man en smärre chock när man kommer hem från jobbet och både hår och smink står åt alla håll och kanter..

Kvällsfikadiskussionen igår handlade för övrigt om just mitt hår och smink. Framförallt mina ögonbryn väcker stor fascination hos mina kollegor (och även patienter). I princip alla har trott att dom är tatuerade och det får man ju ta som en komplimang! Har även utlovat smink-kurs, heh...kan ju bli intressant, jag är kass på att förklara hur jag gör och kan inte sminka andra. Avdelningen är ju redan halvvägs på väg till att utvecklas till en skönhetssalong så varför inte spä på det lite bara?

Nu blir det duschen nästa och sen när i mjukisbyxorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0