Ooops I dit it again



Jag skulle ner till stan för att köpa lite mat men kom hem med en ögonskuggepalett och ett par skor... (och mat också såklart). Jag har verkligen noll självbehärskning ibland. Och sen att det är ett par sommarskor gör ju inte direkt saken bättre, heh. Dom var på rea och jag har spanat på dom hela hösten så jag kände att det var läge att faktiskt köpa dom nu. Har man en craving för skor så har man. Det är tur att den svenska vintern verkar vara ganska avlägsen..
Linnet köpte jag igår på H&M. Har varit på jakt efter ett fint spetslinne ett bra tag nu. Ville ha ett svart också men det fanns såklart inte i min storlek.


Tänkte dela med mig av ett par bilder på dagens look också, sen är det städtajm!

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0