Och alla tusen mirakel som vi lovade varannan

Tänkte dela med av den låt som nog mest kan ses som min och Davids låt, Thåströms "Karenina". David lovade att spela den för mig första gången vi sågs (det finns ju inte så många låtar som innehåller namnet Carina, Karenina var väl det närmsta vi kunde komma...) och det gjorde han också. Jag vill minnas att vi låg i soffan och höll om varandra och log sådär nyförälskat fånigt mot varandra. Och varje gång jag lyssnar på den så färdas jag tillbaka i tiden till den där kvällen och blir alldeles varm inombords.

Kärlek är inte alltid en dans på rosor och det finns dagar man som tilliten sviktar och osäkerheten smyger sig på. Som tur är behövs det inte så mycket för att bli påmind om hur det egentligen är, att det innerst inne inte finns några tvivel. I have your heart and you have mine.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu kan ni spela den här istället: http://www.youtube.com/watch?v=5QLHUFxA6I0



=)

2009-11-10 @ 20:07:36
URL: http://kexor.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag försöker ignorera att den låten ens existerar...

2009-11-10 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0