Nu är det jul igen




Nu luktar det lussekatter och pepparkakor i hela huset och jag nynnar på julsånger och känner mig lycklig. En månad kvar till julafton men det skulle lika gärna kunna vara imorgon, så mycket julkänslor har jag just nu! Längtar efter att få ta fram julsakerna hemma och bara gå runt och mysa! Julen är den bästa tiden på året, så är det bara.

Nu är jag precis slut och ska slänga mig i soffan och bara slappa resten av kvällen. Fundera lite mer på önskelistan kanske... Den är väldigt tom just nu, heh. Seriöst, jag kommer inte på något att önska mig. Ja, förrutom svindyra saker som en Nikon-systemkamera eller ett PS3 och vi vi lovat våran kära mor att inte önska oss så dyra saker i år (eftersom att hon alltid är så dum och köper i princip det vi önskar och det blir kanske lite dyrt i längden...)

Nu säger min rygg ifrån, det funkar inte så bra alls att sitta vid datorn vid köksbordet. Aja baja Carina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0