Nöff nöff?

Ja, då har även jag till slut fått det där lilla sticket i armen som ska förhindra knorr-utväxt.. Jag har ju inte varit så sugen på att vaccinera mig, dels för att jag inte gillar att bli stucken och dels för att jag inte har lust att bli sjuk av vaccinet. Men å andra sidan hade man väl blivit lynchad den dagen man eventuellt ringer och sjukanmäler sig pga influensa så det var bara att ta sig i kragen och ta sig dit. Sticket gick bra även om hade hjärtklappning och spände mig så det nog gjorde onödigt ont... (och ja, man får vara stickrädd trots att man sticker andra! Ni skulle bara veta hur många som jobbar inom sjukvården som är mer eller mindre stickrädda....) Så nu är det bara att vänta in digerdö...nej förlåt, de helt naturliga och "bra" biverkningarna i form av feber, frossa, ledvärk, en halvt förlamad arm och lite illamående. Kul värre.

Nu hoppas jag att David kommer hem snart så vi kan förflytta oss till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0