Nattsudd

Sitter på jobbet och känner mig sådär lagom grötig i huvudet. Som tur är så är det lugnt på avdelningen i natt också. Än så länge.
Sov inget vidare idag (ehm..igår blir det ju såklart...). Vaknade kl 12 av att telefonen ringde och sen tog det ett tag att somna om. Vaknade sedan kl 15 och var klarvaken men hetl förstörd i huvudet. Var allmänt seg och grinig hela kvällen sen och lyckades bli osams med David. Suck. Jag måste bli bättre på att tygla mitt temperament. Mina och Davids sammandrabbningar påminner mig en hel del om dom mamma och jag hade när jag bodde hemma... Måste bli bättring!

Nu är det 5 låååånga timmar kvar tills man får bege sig hemåt och sova. Och det får jag knappt göra för den delen, 13:30 ska jag vara hos frissan. Känns som att jag kan komma att ångra att jag tog den tiden... Så ser ni någon som irrar runt sömngångar-aktigt på drottninggatan senare idag så är det bara lilla jag ute på äventyr :)

Nu ska jag ta och stoppa något i min kurrande mage. Det är ju det enda roliga man kan sysselsätta sig med här på nätterna - äta! Undrar hur jag ska få till det efter nyår när mitt nya sunda liv ska påbörjas... Tåls att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0