Lussekatter!










Japp, då var lussekatterna färdiga. 64 stycken blev det till slut av varierande storlek och form.. jag har inte bakat lussekatter sen dagis tror jag (mamma gör alltid bullar med saffran istället) så jag hade helt glömt bort hur svårt det är att få till formen på dom.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta lite och sen åka till stallet. Det blir nog ingen ridning som tänkt dock. Mamma kommer hem senare från jobbet än vad hon räknade med så det kommer dels vara mörkt när vi kommer till stallet (och tycker att det är sådär kul att rida i mörkret) och klockan kommer nog dra iväg för mycket. Vi har ju pepparkaksbaket kvar också när Emma kommer hem från skolan...
Jag får satsa på att försöka rida på fredag istället (även om det kommer vara mörkt då med, heh).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0