Lilla My gets her hair done



(and lets ignore the face...)


Nu sitter jag här med hårfärg i hela skallen och den obligatoriska Lilla My-frillan. Det är det enda roliga David får ut av mitt hårfärgande (det är han som färgar håret på mig...) så jag låter honom hållas.
Om 20 min ska färgen sköljas ur och sen blir det nog sängen direkt efter det. Måste ta mig upp tidigt imorgon för att åka ut till mamma och pappa för julbak :)



(Jag undrar för övrigt hur i hela fridens namn det kommer sig att jag jämt är svart om fingrana efter mina hårfärgningar. Och då är det ju som sagt inte ens jag som färgar håret och färgen hamnar där innan jag ens sköljt ur färgen. I dont get it!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0