Ledighet

Idag har jag semester, lovely! I och med att detta är en 6-dagsvecka för mig så känns det som en bra start på veckan :) Sitter i Linköping just nu och grejjar med lite musik inför fredag men ska snart dra mig hemåt. Måste ner på stan och byta tröjan jag köpte häromdagen (så går det när man inte provar sånt man köper...) och införskaffa någon form av middag. Det är så tråkigt att laga mat och äta själv!

Om 10 min ska Davids flyg till Milano lyfta, sen kommer jag vara hysteriskt nervös tills jag får ett sms som förkunnar att han laddat med livet i behåll... Efter Niklas bortgång har jag återigen insett hur fort livet kan ändras och just nu är jag livrädd att förlora David. He's the best thing that have ever happened to me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0