kent - Röd

Nu har jag lyssnat genom kents nya, mycket efterlängtade, skiva "Röd" och jag måste tyvärr säga att jag är lite besviken. Jag har fått höra att den växer efter några genomlyssningar och jag hoppas att det stämmer första intrycket var inget vidare.
Jag borde uppskatta den nya mer elektroniska framtoningen men jag gör verkligen inte det! Jag störde mig på den redan på "Tillbaka till samtiden" och nu är det ännu värre. Jag saknar gamla kent, den hjärtskärande rock-popen där texterna var i fokus. Nu känns det som att texterna äts upp av en massa synthslingor och "häftiga ljud". Det är inte okej! Jag får läsa genom texterna några gånger utan musiken i bakgrunden så kanske det blir bättre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0