How did this happen?

Har precis tittat på Star Wars Episode IV, two more to go... Jag förstår inte hur David lyckats övertala mig att se filmerna!? Måste vara hypnos av något slag för jag har aldrig någonsin velat se dom! Har sett små snuttar när dom har gått på tv och bytt kanal omgående. Och i ett år har jag nitiskt tvärvägrat att titta på dom tillsammans med David (och han är som ni då kanske förstår ett inbitet SW-fan...) men så vips en kväll så lovade jag visst att se episode I om han tittade på Dirty Dancing med mig och nu har vi sett en film per vecka ungefär...heh... Jag vet inte om jag finner så mycket nöje i dom egentligen (även om R2-D2 smälter mitt hjärta lite), det är väl mest för att göra honom glad, men jag måste nog ändå (motvilligt) erkänna att dom inte är riktigt så hemska som jag trott.. (Och nu hoppas jag inte att David läser detta för då kommer han håna mig för resten av mitt liv, haha)

Nu blir det snart sängen faktiskt. Tragiskt att gå och lägga sig kl 22:30 en fredagskväll men jag är trött efter att ha jobbat hela veckan. Sen måste vi försöka ta oss upp tidigt imorgon, shopping i Tornby står på schemat :)




(När jag blir rik ska jag skaffa en egen R2-D2!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0