Fredagen den 13?

Den enda oturen jag haft hittills idag är nog att jag inte vann skorna jag budade på på Tradera :/ lite surt, men jag blev lite snål så då får man skylla sig själv (och om sanningen ska fram behöver jag ju kanske inte fler par skor egentligen...)
Idag har det i alla fall rört sig lite mer på jobbet, dock på fel sätt.. Fyra hemgångar varav två strulade till sig lite, det var väl inte riktigt den sortens "action" jag saknat sista månaden. Hade "utvecklingssamtal" med chefen också och fick bara massa beröm, det känns bra för egot framförallt med tanke på att jag känt mig lite off hela hösten. Och i nästa vecka borde förlängningen av mitt vik vara klar också så då kan man slappna av ett halvår till.

Nu ska jag piffa till mig lite och sen blir det affären och inköp av fredagsmat. Dock är fantasin hos paret Gustafsson-Svensson ganska obefintlig idag så vettitusan vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0