Dagen efter...

Sitter på jobbet och mår...ptja, jag hade kunnat må bättre i alla fall. Hinkar cola och knaprar på chips för att hålla magen lugn, heh. Kvällen igår fick ett rätt abrupt slut igår, vid 2 tog illamående över hand och det blev hemgång, lite tråkigt. Även David gick samma öde till mötes, vi skyller på att det var något konstigt med cidern vi drack..
Och min kära lillebror som skulle hänga med ut däckade visst i bilen på väg till Linköping, smidigt värre. Men han slipper inte undan, han SKA med på NN någon gång, så är det bara!

På jobbet är det i alla fall väldigt lugnt och behagligt. Snart dags att gå kvällsrundan med medicinerna och sen får klockan blir halv 10 fort så jag får gå hem.. Jobbar kväll imorgon också, det är jag ytterst tacksam över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0