Bubblegum brain

Idag mår jag inget vidare. Somnade vid 8:30 och 12:30 ringde klockan eftersom att jag skulle til frissan. 4 timmars sömn med andra ord. Resultatet av detta är att jag har tuggummi-hjärna, jag mår illa och kallsvettas. Det här med nattjobb är ju verkligen underbart!! (Men missförstå mig inte, jag tycker ju faktiskt om det egentligen..)

Just nu intar jag en mycket delikat frukost bestående av vaniljmunk, chokladboll och julmust. Det är inget fel på mina matvanor inte! Sen är planen att jag ska orka sätta på mig ett par ögonbryn (det här med bortrakande ögonbryn är det största i-landsproblemet ever!) och traska ner på stan för att inhandla ingredienser inför morgondagens julbak. Möjligtvis får även en fin tröja från Lindex som jag spanat in ett tag nu hänga med hem. Det här med att spara pengar går ju sådär... har dock insett att min Sthlms-tripp nog kommer bli ganska billig. Såvida dom inte har något jättebra pris på "mina" ridstövlar så avvaktar jag nog med att köpa dom och köper ett par billigare ridskor istället.

Sådär ja, nu börjar huvudet vakna till lite av sockerchocken, dags att sätta fart innan jag segar till igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0