18:37

Då var städningen avklarad, pjuh. Med lite julmusik att sjunga med i gick det riktigt snabbt och smärtfritt. Nu längtar jag efter att få plocka fram julsakerna... Men jag får nog hålla mig till tåls en vecka till.
Var duktig och rensade bort lite kläder jag aldrig använder också. Jag har verkligen jättesvårt för det, är rädd att kasta något jag faktiskt kommer sakna. Men nu börjar jag inse att sånt jag inte använt på ett år kommer jag nog aldrig använda igen... Ska försöka göra samma sak med mina kära skor också, det känns dock som att det kommer att gå åt skogen...

Nu ska jag fixa iordning lite mat, magen min börjar protestera rätt högljutt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0