091125

Idag har det varit full fart hela dagen. Gick upp, gjorde mig iordning gick ut med hunden, åkte hem till stan, packade om väskan på 15 min och åkte sedan till Linköping, gick en snabbis på stan, sen hem till David, åkte och handlade mat, lagade mat och sen jobbet. Pjuh. Hade hoppats på att få mig någon timmas sömn där på eftermiddagen också men det sprack rätt rejält. Får försöka ta igen det imorgon...

Shoppat upp en del av lönen också, som vanligt. Den hinner ju knappt trilla in på kontot...2 tröjor, 1 linne och 1 par tights blev resultatet. Hoppsan. Men nu har jag i alla fall köpt tröjan jag spanat på så länge.
Och så har jag köpt dreads av sötaste Billie :D Har inte haft dreads på drygt ett år nu så det ska bli supernajs.

Jahopp, då var det dags för fika-runda nr 1 nu då. Min kollega fyller år så vi ska smaska kladdkaka, håhå. Sen håller vi tummarna för att det blir en ganska lugn natt. Det känns som att det kommer att bli så men man vet aldrig...

Kommentarer
Postat av: Billie

Yeey, du borde få dem imorrn :)

2009-11-26 @ 21:29:07
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0