091120

Så var det fredag. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen egentligen, veckorna bara svishar förbi just nu.
Ikväll går jag på mina nattpass och det ska bli skönt, komma från verkligheten lite. För det är så det känns... Nätterna är en annan verklighet. En, på ett sätt, skönare verklighet. Det är en viss känsla att gå till jobbet på kvällen och inse att man är en av dom som håller allt rullande när alla andra sover. Det är en liten wow-upplevelse faktiskt.

Känner mig lite stressad för jag måste till pappa på jobbet innan jag åker till Linköping, vill helst komma dit innan 14 också så jag hinner träffa mamma lite. Och sen har jag massa tankar jag måste försöka få nedskrivna innan jag går, hoppas jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0