091118

Det var med ganska lätta steg jag gick hem från jobbet idag. Sista dag-passet på drygt 2 veckor, på fredag förvandlas jag till natt-uggla igen, det gillar vi! Trivs bra med att jobba nätter, att slippa all stress med ronder, anhöriga, undersökningar och så vidare. Den enda egentliga nackdelen är att allt liv utanför jobbet tar så mycket stryk, man orkar inte med att göra något eller umgås med någon. Och jag som måste julpynta och allt möjligt under dom här veckorna, heh. Men det går nog...

 

Just nu lagas det mat för fullt här hemma. Kyckling, ris, sallad och god mango-raja-dressing, yummie! Sen blir det nog filmmys som vanligt. Lutar åt att vi ser Public Enemies, jag är väl sådär förtjust över det valet dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0