På promenad med fröken D


Ja, min planerade ridtur idag blev ju inställd eftersom att Dandi fick rejäl massagebehandling igår. (Som väntat är hon rejält stel i vänster sidan bak men det ska vi nog fason på) Istället tog jag och Emma med oss henne på en liten promenad, dels för att få se lite hur hon rör sig efter massagen och dels för att våran fega dressyrhäst behöver lära sig att det inte är farligt att lämna stallplanens trygga vrå..


 

 

Japp, våran häst är stor och min syster liten ;)

 

 

Hon har riktig modellpotential! Ja D alltså, Emma ser mest besatt ut..

 

 


D och jag har inte riktigt blivit sådär jättebra vänner ännu, men det är på god väg.
Jag måste bara ta mig till stallet lite oftare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0