Nykomlingar i garderoben

Sitter på jobbet och har sådär måttligt roligt som vanligt, så tänkte att jag kunde ta och vissa upp mina inköp från helgen.



Först blev det en väska (samt ett par strumpbyxor) från Blue Fox. Har redan en sån väska fast en svart men jag har ju svårt att motstå rosa saker...hrm..






2 st kjolar fick jag med mig hem. Fejkskinnkjolen är från H&M (249 kr) och jag besökte typ 8st H&M-butiker innan jag hittade den i min storlek... Har spanat in den rätt länge nu så det kändes som att det var dags att köpa den.
Den andra kjolen är från JC (299 kr), den blev först ett substitut för H&M-kjolen, men nu blev den mest en fin bonus :)






Givetvis blev det ett par skor också! Var egentligen på jakt efter ett par riktigt varma och praktiska vinterskor men det finns ju inga snygga sådana... Så detta fick bli någon slags kompromiss, dom kommer fungera skapligt så länge det inte blir en halvmeter snö och 15 minus (men då har jag ju mina moonboots å andra sida.). 499 kr på Din Sko






Och så bästa köpet. Mina efterlängtade Carlscrona-ridstövlar! Har drömt om ridstövlar av denna modell sedan jag var sådär 8-9 år gammal men eftersom dom kostar en del har det alltid stannat vi drömmar. Nu hittade jag dom dock för 995 kr på Horseshow-mässan, helt perfekt! Ska se till att inviga dom snart.






Och så avslutar vi med en bild på mig. För det är ju så att jag har blivit dreadsbeklädd igen! Sis flätade i dom på mig i fredags and I love it! Dock ovant med ett så litet och behändigt dreadshår...




Nu ska jag återuppta släktforskningen av Dandi som jag påbörjat. Tanken är att jag ska redovisa resultatet här. Det är ju en mycket fin häst vi har så man måste ju skryta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0