Julafton 2009

Efter frukosten i stallet bar det av hemåt och sedan var det mysdag med familjen för hela slanten!





Slöande i soffan





Maaaaat :D I år bröt mot den väl inarbetade dagordningen och åt mat innan Kalle Anka... Det var nästan lite jobbigt att bryta mot traditionen bara så där...


Självklart så fick Fanny vara med på ett hörn också :)

 

 Uppladdning inför Kalle och hans vänner!


Visst är vi väl lika varandra!? ;)

 


Och så julens höjdpunkt - Kalle Anka! Halvvägs in i Lady & Lufsen hade dock mamma, pappa, Emma, Fanny och jag somnat...heh... Skandal, jag vet. Jag skyller på att jag gick upp klockan 06 och att vi hade ätit innan...



Efter Kalle blev vi en pappa fattigare och en tomte rikare :) Han var riktigt söt som tomte <3



Julklappar! I år var mamma faktiskt riktigt duktig och hade inte köpt så mycket, I'm proud of her *skrattar*
Efter julklappsöppnande så blev det tv-mys, spel-mys och en himla massa godis. Sen damp vi alla i säng ganska tidigt, man blir trött av julen...
Summa summarum så var det en mysig julafton, men jag saknar ändå julkänslan man hade när man var 10.




Årets julklappsskörd :)
En till Mistigritavla, Greys Anatomy säsong 1 & 2, Viva la Diva ögonskugge-palett, hjärtformade bakform, kent - Röd, bodylotion och dusch-gel i Oliv-serien, té-burkar och té, presentkort på Hemtex och Gina Tricot samt lite pengar :) Jag är mycket nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0