It's friday I'm in love

Den här veckan har känts evighetslång. Jobba tre dag-turer på raken är verkligen ingen höjdare, jag är helt slut i både huvud och kropp nu. Men nu är det helg och ledighet, så skönt!
På agendan ikväll står städning och julklappsinslagning (dom 2 sista, sen är allt klart, yey!) och har jag nån ork kvar efter det blir det väl att slötitta på tv. Om inte så blir det sängen... Sen blir det full fart hela helgen. Imorgon ska jag och David fira jul (dock utan julmat) och på söndag kommer familjen och firar min födelsedag. Och innan dom kommer ska det bakas smörgåstårta och grejer. Känns nästan som att jag kommer vara tröttare på måndag än vad jag är nu..

Nähä, det är väl lika bra att dra igång med städandet så jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0