Host, snörvel och prosit

Senaste veckan har gått i förkylningens tecken. Precis innan jul låg stora delar av mina arbetskamrater hemma med feber, halsont och konstant rinnande näsor. Vi som klarade oss över jul har åkt på det nu istället.. På juldagen vaknade jag upp med halsont och sedan dess har det varit mycket hostande och snytande för min del. Den delen av hjärnan jag inet snöt ut tidigare i höstas kommer att försvinna nu istället... Som tur var hade vi en lugnt helg på jobbet iallafall så jag kunde få snörvla ostört.

Idag ska jag och min rinnande näsa ner på stan och slåss lite. Jag måste htita något kul att ha på mig till nyår. Jag hoppas det går fort så jag kan förkovra mig i intrigerna på Seattle Grace Hospital ett par timmar idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0