Hej hej mitt vinterland

Äntligen har den efterlängtade snön hittat hit! Jag har varit glad hela helgen över det, som jag har längtat! Blev dock mycket besviken när jag klev av tåget i Norrköping tidigare idag och insåg att marken här var betydligt mer grön än i Linköping :( Men det föll lite flingor från himlen förut, det får väl ses som okej kompensation. Nu håller jag alla tummar och tår för att snön ligger kvar tills julafton. Eller iallafall tills på onsdag, det var längesen jag hade en vit födelsedag...


Det var ju meningen att jag skulle städa och greja idag men som vanligt blir det inte som jag tänkt mig. Fastande framför datorn och gick i genom min dagliga dos av fjortisbloggar och och sen blev klockan plötsligt alldeles för mycket och jag var tvungen att börja med maten. Jag är ju en duktig husfru och har alltid maten klar när hjärtat kommer hit från jobbet :) Dags att duka fram lite för nu borde han kliva innanför dörren vilken sekund som helst!



Utsikten från Davids kökfönster i morse, sooo lovely <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0