happy b-day to me

Idag blir jag år gammal. Jösses. Det är inte klokt vad fort åren rusar förbi. Jag börjar känna mig gammal... Nästa år när jag fyller 25 kommer jag ha en livskris som heter duga känns det som, haha.
När jag var yngre så trodde jag att jag skulle vara gift och ha barn vid det här laget, det blir aldrig som man tänk sig..

Dagen kommer att spenderas på jobbet (jippie...), fortsätter det som igår kväll så lär det vara full fart hela dagen. Och ikväll ska jag och David ut och äta. Risken finns att jag somnar raklång över bordet, har sovit kanske 5 timmar i natt och det har inte direkt varit någon djupsömn.. Lite semester skulle sitta fint nu!



Och tänk att jag verkligen skulle få en vit födelsedag.. Jag känner mig som ett litet barn igen <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis! =)

Och du, det var inte så farligt som jag trodde att fylla 25, så du kan nog ta det lugnt! =D

2009-12-16 @ 09:20:12
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0