God mini-jul

Idag visar termometern sådär 10 minus...brr...känner inte alls för att gå utanför dörren men jag har inget val. Om en timma kommer David hit och då ska vi ut till Maxi och handla mat för helgens festligheter. Måste ge mig ner i källaren nu och hämta upp moonbootsen...

Ja, idag blir det som sagt mini-jul här :) Vi ska öppna julklappar och mysa. Vi hoppar över julmaten dock, istället blir det världens godaste fläskfilé-gryta. För min del räcker det faktiskt med julmat en gång om året, det blir mycket godare då. Sen måste jag städa klart idag också och ev göra fyllningarna till smörgåstårtan (så jag slipper gå upp i ottan imorgon och göra det...)

Hoppsan, nu börjar klockan bli lite mycket här, har massor att göra innan David dyker upp. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0