Fyllebabbel

Nej, jag vet. Man ska inte sitta vid datorn och blogga när man är onykter. Det leder bara till massa trams och pinsamma felstavningar. Men jag sitter och äter chips och dricker cola och försöker nyktra till lite. Om sådär 8 timmar måste jag nämligen gå upp för att åka till jobbet, hua...
Anyway, jag har haft en galet rolig kväll tillsammans med Viktor, Malin och Fadi. Gymnasiet - we miss it! Fullständig rapport och massa fula bilder kommer på måndag :) Men kort sammanfattat innehöll kvällen massa minnen och dansdansdans! Jag misstänker att nån skvallrat för DJ:n att vi ville åt 02-04-års musik <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli av med lite äcklig rök-lukt, jag luktar som ett helt askfat ;( Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0