För det skulle ju va dans dans dans!

Ja, i lördags hade vi ju våran lilla "gymnasiegängs-reunion" och det blev så grymt lyckat! Fy fan vad kul vi hade! Vi började med lite förfestande hemma hos mig. Malin kom först så vi satt och skvallrade lite i väntan på Viktor som var lite sen som alltid. Han hade med sig en Fredrik som fick agera stand-in för Matilda som inte var med. Han gjorde ett bra jobb, en riktigt kul kille som passade bra in i vårat lilla gäng :P Och ännu lite senare dök Fadi upp. Sen blev det mycket skratt, skvaller och alkohol innan vi halkade ner till Hugo för massa dans! Jag höll stenhårt i Viktor hela vägen dit för att inte halka, när vi kommer fram så släpper jag honom för att gå dom sista 5 metrarna på egen hand. Och ja gissa vad som händer då - jag ramlar pladask på rumpan! Way to go Carina! Nu har jag ett fina blåmärken på rumpan och låren...

På Hugo var det knökafullt med folk efter som att Maskinen skulle spela live (jävla skitband!!!! först tvingades jag höra 2 låtar på dansgolvet och sen tvingade Malin mig att höra 1 låt live. Örontortyr!). Vi höll oss mest på lilla dansgolvet och tokdansade till massa go musik! Eller vad sägs om Håkan Hellström, Muse, The Killers, Slagsmålsklubben, The Strokes, Lasse Winnerbäck, Florence Valentin, Markus Krunegård med flera. Helt galet bra! (Emma, när du fyller 18 får du dra med dig storasyrran dit!). Viktor som verkar känna halva Norrköping nu för tiden trollade fram ett litet harem av skumma killar som förföljde oss lite... Jag och Malin fick bland annat äran att dansa "bugg" mitt på det där yttepyttiga dansgolvet men nån konstig typ..Heh..
Klockan 2 tvingade jag mig själv att lämna dom andra för att åka hem och få mig några timmars sömn eftersom att jag skulle jobba. Det var inget kul alls, hade lätt velat stanna kvar sista timman också! Nu har vi sagt att vi ska dra ner till Malin i Gbg och festa los 13-14 februari, jag peppar redan!


Och så lite bilder! (Och nej, vi kan inte se normala ut på bild, så är det bara :))


Lilla jag :) Som vanligt när jag är på "vanliga ställen" (dvs inte synth/goth-klubbar) så överöstes jag av komplimanger, främst för mitt hår men även för mitt utseende i allmänhet. Det händer aldrig på tex NN.. Det är bara att inse att synthare/gothare/etc är jävla dryga människor som inte kan ge komplimanger! ;)

 

 Malin var sig lik. Hon pluggar för övrigt till arkitekt, hur mycket cred ger inte det!?


 

Fredrik och Viktor. Viktor var sig också lik. Lik blond och dumdryg som för 5 år sedan :D

 

 
Fadi



Ett gäng muppar på Hugo..


      
Ja jag vet, vi är skitsnygga! You don't have to tell me.... (och jag vet inte varför Viktor ser ut som en kåt brat-pimp, han gjorde det på alla bilder vi tog på/med honom tror jag. Vi skyller på den diagnos han ännu inte fått..)


Kast med liten Carina

 

En del av vårat harem. Tydligen hade nån/några av dom gått i parallellklasser till oss på gymnasiet. Nu måste jag leta upp skolkataloger och fräscha upp minnet lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0